x

جراحی زیبایی واژن در میامی. واژن زنانه یک لوله عضلانی است که از vulvia زن (جنین های خارجی) به رحم رحم رحم می رسد. خود ویروس شامل بسیاری از ویژگی های تشریحی، از جمله لگن، clitoris، غدد و باز شدن واژن است.

بیماری، آتروفی واژن ، وضعیت ژنتیکی، تروما و یا آسیب زدن به واژن ، دلایل مهمی است که واژن شما می تواند به سستی و افتادگی تبدیل شود. با این حال، شایع ترین دلیل تولد است زیرا عضلات واژن مجبور به کشیدن در حین زایمان می شوند. در نتیجه، مشکلات بلند مدت مانند اختلال عملکرد جنسی و بی اختیاری بدن، در میان دیگران است. با این حال، تضعیف عضلات واژن می تواند اعتماد به نفس و راحتی زن را منفی کند.

درمان های جراحی واژن اصلاح شده برای سال ها در دسترس است. در واقع، واژینوپلاستی به عنوان یک روش برای درمان زنان مبتلا به اختلال واژن از نقص های تولد به منظور قاعدگی طبیعی، ادرار کردن و عملکرد جنسی آغاز شد. در حال حاضر، واژینوپلاستی به عنوان یک فرم جوانه زدن واژن برای بهبود شیوه زندگی و همچنین نگرانی های بهداشتی شناخته شده است. همچنین، مردان تحت عمل جراحی مجدد جنس می توانند از واژینوپلاستی برای انتقال کامل تر استفاده کنند.

کاندیداهای واژینوپلاستی

زنان به طور کلی سلامت خود را به دنبال به دست آوردن اعتماد به نفس و رفاه در ناحیه واژن است. این به خصوص برای زنان توصیه می شود که زایمان واژن و / یا بیش از ۴۵ سال سن داشته باشند.

انواع جراحی واژن
واژینوپلاستی

واژینوپلاستی یک عمل جراحی (عمل زیبایی واژن ) بازسازی است که معمولا حفره واژن را از دهانه (مقدمه) تا رحم ایجاد می کند. این کار با استفاده از بافت بافت بیمار (بافت اتولوگ) انجام می شود تا مناطق پیچیده ولوواژینال ایجاد شود. مزایای مستقیم یک واژن است که به اندازه طبیعی و قبل از بارداری طبیعی است. بیماران همچنین از بهبود بیشتر جنسی در نتیجه تبدیل شدن به “دوباره غرق شدن” لذت می برند. این نتیجه از عضلات واژن شدید تر است که موجب افزایش اصطکاک در طی مقاربت در میزان موفقیت ۹۸٪ می شود. در ۲٪ از بیماران باقی مانده، ممکن است تغییراتی جزئی برای به دست آوردن نتایج بهتر انجام شود.مساله مهم دیگر را میتوان به هزینه عمل لابیاپلاستی اشاره کرد.

مطالب [پنهان]

۱ واژینوپلاستی چیست؟
۲ کاندیدا برای واژینوپلاستی
۳ نوع جراحی واژن
۳٫۱ واژینوپلاستی
۳٫۲ آزمایشگاه
۳٫۳ جوان سازی واژن
۴ جراح مجدد رابطه زناشویی (مرد به زن)
۵ جایگزین جراحی واژن
۶ آنچه که در طول مشورت انتظار می رود
۷ بازیابی
۸ خطرات و عوارض جانبی
۸٫۱ خطرات
۸٫۲ اثرات جانبی
۹ هزینه

این روش به طور معمول در یک تا دو ساعت، تحت آرامش آگاهانه یا بیهوشی کامل تکمیل می شود. در طول این مدت، دکتر زیبایی واژن خود را با یک رگولاتور باز می کند تا ببیند چقدر سخت گیرانه در واقع مورد نیاز است. این کار در واژن فوقانی یا پایین شما انجام می شود، بسته به آنچه که با دکتر روتبرگ تعیین کرده اید. او عضلات واژینال را تنظیم می کند و با سوزن های قابل حل با هم می پیوندند. پس از آن کاهش قطر مهبل (واژن) خود را با کاهش لایه برداری کاهش می دهد. این مراحل به واژن شما کمک می کند انقباض و کنترل بهتر، و همچنین، افزایش قدرت. همچنین هیچ آلرژی آشکار وجود نخواهد داشت، زیرا جراحی در داخل مهبل (واژن) شما وجود دارد.

لابیاپلاستی

Labiaplasty جراحی لوازم آرایشی است که در زنان مبتلا به لپه داخلی و / یا بیرونی مهبل (واژن) بیش از حد یا ناهمگونی ایجاد می شود که موجب ناراحتی یا خجالت می شود. لبه ها تغییر شکل داده می شوند و اندازه آن ها با دست دادن بافتی بیش از هر چهار برابر دهان، کاهش می یابد. نتیجه طبیعی است و زخم ها تقریبا نامرئی هستند. بیماران نسبت به رضایت جنسی خود بیشتر از حد اطمینان بیشتری نسبت به ظاهر واژن خود گزارش داده اند.

Labiaplasty همچنین می تواند انتخابی برای پاره شدن لوزه های منفی در حادثه یا در حین زایمان یا کشیدن از سن باشد. همچنین، اختلالات واژن و نقص مادرزادی مانند رحم ناقص و لوله های فالوپ (آگنز مولرانی)، عبور از واژینال (آتیشیا واژن) و ویژگی های جنسی دوگانه (شرایط اینترکس) می تواند درمان شود.

منبع جراحان برتر

Rate this post
نظر مدل معروف اروپایی درباره جراحی زیبایی واژن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code