x

امکان ندارد به سراغ رزرو اینترنتی هتل رفته باشید و با هتل‌های لوکس دبی مواجه نشده باشید. اصلا شهر دبی با کلمه لوکس عجین شده و به هر سمتی از این شهر که نگاه می‌کنیم یک ساختمان فوق‌العاده مجلل می‌بینیم. نوشته زیر را به معرفی لوکس‌ترین هتل‌های دبی اختصاص داده‌ایم و با هم پنج هتل دبی که در جهان می‌درخشند را مرور می‌کنیم.

هتل برج العرب

احتمالا بزرگ‌ترین و معروف‌ترین هتل دبی برج العرب باشد. این ساختمان به حدی عظیم و با شکوه است که به عنوان هفتمین هتل بزرگ جهان شناخته می‌شود. برای اینکه به لوکس بودن این هتل اضافه شود، سازندگان هتل آن را روی یک جزیره مصنوعی و در فاصله ۲۸۰ متری ساحل جمیرا تأسیس کرده‌اند. شاید تصور این موضوع سخت باشد که در معدن طلا اقامت داشته باشید، اما در ساخت و طراحی نمای داخلی هتل برج العرب حجم زیادی طلا به کار رفته است و فکر خواهید کرد داخل طلا اقامت دارید.

با اینکه ابعاد و عظمت این هتل بسیار زیاد است، اما تعداد واحدهایی که در آن وجود دارد کم است؛ داخل این هتل فقط ۲۰۲ اتاق، یا بهتر بگوییم اتاق خواب قرار گرفته است. ابعاد کوچکترین اتاق این هتل ۱۶۹ و بزرگترین اتاق آن ۷۸۰ متر مربع است.

اگر هوس کرده‌اید برای رزرو هتل دبی به سراغ گران‌ترین اتاق‌های برج العرب بروید، چیزی بالغ بر ۲۴ هزار دلار باید کنار بگذارید. زیرا این هتل در دسته گران‌ترین هتل‌های جهان قرار دارد. قیمت رزرو اتاق‌های ارزان‌تر این هتل هم نزدیک ۸۵۰ پوند برای هر شب است.

هتل بولگاری ریزورت دبی

اگر دنبال تجربه متفاوتی از اقامت در هتل هستید، هتل بولگاری ریزورت گزینه اصلی شماست. این هتل که توسط طراحان ایتالیایی ساخته شده، حال و هوایی مدیترانه‌ای دارد و در آن از انواع و اقسام جواهرات استفاده شده است. استخر روباز هتل با منظره برج الخلیفه ترکیبی رویایی از شنا و استراحت در استخر را برای شما فراهم می‌کند.

تعداد اتاق‌های این هتل ۱۰۱ عدد است و هر کدام از اتاق‌ها یک بالکن بسیار بزرگ دارند که می‌توانید از آن‌ها برای استراحت و حمام آقتاب استفاده کنید. داخل اتاق‌ها مبلمان ایتالیایی دست‌ساز قرار گرفته و در رخت خواب‌ها از کرک کشمیری استفاده شده است. اگر همه این موارد نظرتان را جلب نکرد، باید بگوییم داخل هتل ۲۰ ویلای کاملا مجزا وجود دارد که هرکدام حیاط و استخر مخصوص به خود را دارند.

برای رزرو اینترنتی هتل بولگاری ریزورت باید نزدیک به ۴۴۵ پوند برای هر شب کنار بگذارید.

هتل فور سیزنز ریزورت دبی

همانطور که از نام این هتل پیداست، در تمام روزها و ماه‌های سال می‌توانید این هتل را به عنوان گزینه اصلیتان در نظر بگیرید. وقتی برای اولین بار به لابی این ریزورت چهارفصل می‌آیید، با ترکیبی حیرت‌آور از طراحی و طبیعت مواجه می‌شود. در یک سمت منظره‌ای که این هتل در اختیارتان قرار می‌دهد می‌توانید آب‌های آرام خلیج فارس را ببینید و در طرف دیگر هم از منظره برج‌های دبی لذت ببرید.

این هتل ۲۳۷ اتاق دارد که ۴۹تای آن‌ها سوئیت هستند. تمام اتاق‌ها به بالکن‌های بزرگ مجهزند و می‌توانید از داخل اتاق طلوع خورشید را در پشت برج الخلیفه ببینید. برای استفاده از امکانات هتل، داخل اتاق‌ها آیپد مینی قرار گرفته و با استفاده از این دیوایس‌ها می‌توانید چیزهایی که لازم دارید را سفارش دهید.

هزینه رزرو هتل فور سیزنز تقریبا ۳۰۳ پوند به ازای هر شب است.

هتل والدورف آستوریای دبی

در دبی باید برای هر چیز شگفت‌انگیزی آماده باشید. مثلا اگر می‌خواهید برای رزرو هتل از علی بابا به سراغ والدورف آستوریا بروید، خودتان را برای تور هلی‌کوپتری که از داخل هتل برگزار می‌شود آماده کنید. برج ساعتی که در قسمت پذیرش هتل قرار گرفته باعث می‌شود ترکیب طراحی سنتی و مدرن را در بهترین شکل ممکن ببینید. این هتل به حدی بزرگ است که داخل آن زمین تنیس و سه استخر قرار دارد.

تعداد اتاق‌های این هتل ۳۱۹ تاست و لوازم موجود در اتاق همگی به حدی با کیفیت هستند که تجربه اقامت شما در هتل را بی‌نقص می‌کنند.

برای رزرو اینترنتی هتل والدورف آستوریا، باید حدودا ۱۸۳ پوند کنار بگذارید.

هتل تاج دبی

یکی دیگر از هتل‌های لوکس دبی، هتل تاج نام دارد. با توجه به اینکه این هتل در منطقه کاری قرار گرفته است، ممکن است تصور کنید گزینه ایده‌آلی برای رزرو هتل دبی نباشد. اما باید بگوییم این هتل به شکلی ساخته شده و مدیریت می‌شود که اقامت در آن بی‌اندازه لذت‌بخش است. داخل هتل یک باشگاه و یک سالن ماساژ بزرگ قرار گرفته که می‌تواند تجربه سفر شما را بیش از پیش لذت‌بخش کند. غیر از این‌ها، برای اینکه سفری رویایی‌تر به دبی داشته باشید، می‌توانید از استخر روبازی که در بام هتل تاج دبی وجود دارد استفاده کنید.

داخل این هتل ۲۹۶ اتاق وجود دارد و محیط‌های داخلی هتل با بیش از ۳۰۰۰ اثر هنری هندی تزئین شده است. داخل اتاق، همه چیزهایی که از یک هتل پنج ستاره توقع دارید وجود دارد؛ غیر از آن هم وسایل مورد نیاز برای یوگا در اتاق قرار گرفته است.

برای رزرو اینترنتی هتل تاج دبی باید در ارزان‌ترین حالت تقریبا ۱۲۰ پوند برای هر شب کنار بگذارید.

تمام مقدمات سفر را از طریق یک سامانه فراهم کنید

دبی به عنوان یکی از لوکس‌ترین و زیباترین مراکز توریستی خاورمیانه و حتی جهان شناخته می‌شود. اگر به دنبال رزرو هتل دبی هستید و می‌خواهید تجربه‌ای بی‌اندازه لوکس داشته باشید لیست بالا را حتما در ذهن داشته باشید.

Rate this post
معرفی لوکس‌ترین هتل‌های دبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code